נגעו לו בתקווה • מזכ"ל בני עקיבא נרעש: "להמשיך לשיר בדבקות"

    אבי יעקב No Comments on נגעו לו בתקווה • מזכ"ל בני עקיבא נרעש: "להמשיך לשיר בדבקות"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמה נגד כל דבר שבקדושה, כפיית גיוס על לומדי תורה, ופריצת כרם בית ישראל בחופה וקידושין זה בסדר. אבל דעה אישית על המנון לאומי זה יותר מדי עבור מזכ"ל תנועת בני עקיבא דני הירשברג.

    בעקבות דבריו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן – קורא כבוד המזכ"ל לכלל הגורמים מבית לא "לגעת" בשירת התקווה ומבקש דווקא בעת הזו לשמור על ההמנון, על הדגל ועל הסמלים המקודשים של עם ישראל.

    מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג קורא הבוקר לגורמים מכלל החברה הן מהמגזר החרדי והן מהשמאל הקיצוני שלא לפגוע בהמנון הלאומי. "אל תגעו במילים שנתקדשו בעשרות שנים של שירה מרטיטה בפיהם של רבבות ישראל, אל תגעו בדמעות שזלגו למשמע הצלילים, אל תגעו בהמנון שהפך לסמל ודגל", אמר הירשברג.

    בנוסף, התייחס הירשברג לאלו שהיו מעוניינים לשנות ניסוחים בשירת ההמנון וציטט בנושא את הפרופ' שלום אבינרי שאמר: "…המנונים אינם המכנה המשותף הנמוך ביותר של כלל האוכלוסייה, אלא ביטוי לזהות היסטורית, וברוב החברות הדמוקרטיות יש כאלה שאינם מסכימים לזהות זו…"

    לדברי הירשברג דווקא בעת הזו, על כולנו לשמור מכל משמר על ההמנון, על הדגל ועל הסמלים שנתקדשו ע"י העם ו"עלינו להמשיך לשיר בדבקות על התקווה על העין שלציון צופיה!"



    0 תגובות